Subject: FW: päring Brasiilia kodanike karitust kandvate kohta
From: "Justiitsministeerium"
To: "Justiitsministeerium"
Date: Thu, 16 May 2024 10:52:34 +0300

<https://www.vangla.ee/>

 <http://www.vanglateenistus.ee/>
<https://www.facebook.com/Vanglateenistus/>
<https://www.linkedin.com/company/vanglateenistus>

See kiri on mõeldud adressaadireal nimetatud isikule. Isik, kes ei ole
märgitud kirja adressaadiks, ei tohi seda kirja mingil viisil kasutada.
Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe kirja
saatjat ja kustutage kiri koos kõikide lisadega.

From: Anneli Kolgo-Makki <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 16, 2024 9:45 AM
To: Sandra Bork-Kool <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: päring Brasiilia kodanike karitust kandvate kohta

Tere,

Meie nr: 3.2-9/C000017638

Infopäring

Oleme saanud seekord Brasiiliast päringu info väljastamiseks Brasiilia
kodanike kohta, kes on Eestis vahistatud ja kes kannavad
karistust/viibivad kinnipidamisasutustes.

Tegemist on kogu maailmale saadetud infopäringuga, mitte otseselt Eestile
suunatud päringuga.

Kui meil peaks olema vanglakaristust kandvaid Brasiilia kodanikke, siis
palutakse täita lisatud xlsx tabel.

Jällegi selline päring, kus pole isegi ajavahemikku määratletud, aga ma
arvan, et võiks olla siis alates 2024 algusest kuni tänaseni.  Või siis ka
hetkeseis (kuna tabelis on 2024), et kas keegi kannab hetkel karistust.

Kui Te soovite, et ma saadaksin sellised päringud teile läbi meie
dokumendihaldussüsteemi DELTA või kuhugi üldmeili peale, palun andke teada
kuidas oleks kõige sobivam.

Selliseid päringuid ei tule tihti, aga aeg-ajalt mõni riik ikka küsib.
Mina isiklikult olen koondanud sellised päringud endale ühe kirjavahetuse
alla.

Ette tänades,

Anneli Kolgo-Makki

Ametiabi grupp

Rahvusvahelise ametiabi keskus

Rahvusvahelise operatiivinfo büroo

Piirivalveosakond

Politsei- ja Piirivalveamet

Tööstuse 52, 10416 Tallinn

Tel 612 3797, 5218920